۱۴۰۱ اسفند ۱۱, پنجشنبه

سناریوی جدید سپاه برای ترور و حذف فیزیکی مولانا عبدالغفار نقشبندی


 رسانه های وابسته به سپاه و جمهوری اسلامی با انتشار خبری مبنی بر خروج مولانا نقشبندی از بلوچستان، در حال برنامه ریزی برای ترور و حذف فیزیکی این روحانی برجسته بلوچ هستند.

، دفتر مولانا عبدالغفار نقشبندی امام جمعه موقت راسک با انتشار اطلاعیه ای، خبر خروج وی از بلوچستان را برنامه ریزی سپاه برای ترور و حذف فیزیکی او عنوان کرده است.

امروز ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱، رسانه های سپاه و جمهوری اسلامی با انتشار گزارشی از خروج مولانا عبدالغفار نقشبندی از کشور دادند.

دفتر مولانا عبدالغفار نقشبندی امام جمعه موقت راسک ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرده که مسئولیت رخ دادن هر اتفاق ناگواری برای مولانا نقشبندی، شخص محامی و رؤسای سپاه و اداره اطلاعات بلوچستان است.

دفتر مولانا نقشبندی همچنین اعلام کرده که نهاد نمایندگی دفتر خامنه ای در بلوچستان به ریاست محامی با حضور سران سپاه قدس و اداره اطلاعات اقدام به برنامه ریزی سناریوی خروج مولانا عبدالغفار برای حذف فیزیکی و ترور او کرده اند.

لازم به ذکر است، مولانا عبدالغفار نقشبندی در تاریخ ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱، جهت حضور در دادگاه ویژه روحانیت عازم مشهد شده و پس از آن تلفن همراه وی خاموش است و هیچگونه اطلاعی از سرنوشت وی در دسترس نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر