۱۴۰۱ آبان ۲۷, جمعه

اعتراضات سراسری،کشتار مردم در دومین روز اعتصابات.

شهروندان معترض در ایران، در روز ۲۵ آبان بار دیگر به خیابان‌ها آمدند و به اعتراضات خود ادامه دادند. در تجمعات امروز در دومین روز از اعتراضات سه روزه فراخوان داده شده در سومین سالگرد آبان خونین ۹۸، شعارهایی از جمله «مرگ بر دیکتاتور» در خیابان‌ها سر داده شد.

تجمع و تظاهرات خیابانی شهروندان در کنار اعتصاب‌ها و تحصن‌های دانشجویی در روز چهارشنبه و در شهرهای مختلف ایران ادامه یافت؛ قرار است این اعتراضات فردا هم ادامه پیدا کند.

البته امکان دارد پس از گذراندن این 3 روز جمعیت زیادی از مردم تا پیروزی در کنار این انقلاب مردمی بمانند،چون در طی این دو روز تعداد زیادی از مردم توسط مزدوران رژیم آسیب دیدن، بازداشت شدن و کشته شدن از جمله، مغازه دارن و سالمندان و کودکان) که نمونه آن در استان خوزستان،ایذه اتفاق افتاد و یک کودک به همراه 5 نفر دیگر به شهادت رسیدن،در تهران به یک نوجوان که زخمی روی زمین افتاده بود از فاصله 2 متری شلیک مستقیم شد، به بازار آهن و آلومینیوم حمله مسلحانه شد.

نکته ای که وجود دارد این است که حکومت بسیاری از این اتفاق ها را به تروریست بیگانه ربط میدهد جهت ایجاد شکاف بین مردم ولی دیگر این بازی ها تکراری است و مردم همچون حادثه شاهچراغ هوشیار هستند و میدانند تروریست واقعی خود رژیم و سپاه است.

در پایان باید بگویم که این انقلاب در حافظه تاریخ خواهد ماند و ما آن را با پیروزی به یادگار خواهیم گذاشت.

زنده باد آزادی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر